2012年11月2日金曜日

Road to Georgia -2

滞在中にどこまで書けるかと思いましたが、全然書けませんでしたねw ゴメンナサイ!
でもって、もう帰って来ました!ただいま!!!

I thought I could blogging more but couldn't. Sorry!!
And, now I'm already home!! I'm back!!!:)


さて、前回私はBorder protectionでつかまっていましたね・・・汗

By the way, previously SAXOFOCUS!!, I was still at Border protection office...(-_-;)


とりあえずびっくりしましたけど、結局
「Keiさん、もう1回聞くけどあんたUSに何しに来たの?」

ー(だからぁ・・・)コンクールですやな。

「・・・ふうん。・・・はい、ありがと。」(パスポート返す)

・・・終了。



んなんなんじゃーーーーーい。


I was just surprised, but finally I could go out from this office after the little chat ;

"Kei, what will you do in US?"

-Just join the competition!"

"... ok, thank you."


---end---



WHAT!?!?!?!?Σ(゚Д゚;)


Anyways, my flight was delayed because of weather or something, so I could took my flight safely :)




ということでChicagoはO'Hare空港。空港がでかいので、リニア??というか電車で移動します。
端から端まで行ったような気がする。。。


Go to the gate!!


Go to the gate...(far... still not arrived... ohhhh)



Check my flight!

こういうモニターでキャンセルになっちゃったかとか、大丈夫かな〜なんていうのをチェックします。ゲートもどこかわかるはず。


After these troubles(!), I could arrive Atlanta airport safely!
Little bit delay arrival, but it's ok!!

このあとは無事にAtlantaに着けました。あ〜良かった〜♪




I'm in Georgia!!! Finally!!!

とうとうジョージア!!!来たどーーー!!!!!


Like a museum...!!

博物館かッッw すごいね〜〜



What's thiiiiiiiiiiis!?!?!? Like an American size!!!lol


Anyways, I need to take a shuttle for hotel in Columbus.

I asked to officer that where I can pick up the shuttle, and then I went to the stop.
(It takes an hour for Columbus.)

ぬぁんじゃこりゃーーーーーー

とまあ遊んでないで。笑
目的地のコロンバスのホテルに当然行かなきゃいけないので、そこへ行くためのシャトルを捕まえるべく、聞いて、そのストップ場所まで行きまして。

(ちなみに車で1時間強かかります。)



Here is the stop.
But I still didn't know here is right or not, so I asked the woman sitting next to me and she said "I'm gonna go to Columbus too!", so finally I can be relax a little bit:)

まだちょっと自信がなかったので、ここで合ってるのかな?と思って隣にいた女性に聞いたら「私もコロンバスに行くのよ!」ってことで、おお、よかった合ってる〜♪なんてちょっと安心してました。


I need to take the bus written "Columbus", and I was waiting for the bus.
Luckily, I waited a little bit and then, I could take the shuttle!!:)

バスに「Columbus」って書いてあるのに乗らないと全然違うところに行ってしまうので。笑
ちょっと慎重になりつついろんなバスを眺めていたらとうとうColumbusと書かれたバスが!!(ちょっと待っただけで来てくれた!ラッキーでした〜)



Ok, gonna go!! -I thought and see next bench, ..... I WAS SOOOO SURPRISED!!!!

HERE'S Dr Nolan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hi, how are you? -we talked a little bit.
I'm soooooo glad to see her... and we took same shuttle!! Waaaao!!!
(We met in HongKong, last summer.)

で、乗ろうとしてふーっとバスの方を見ると・・・ 見たことのある顔が!!!

じゅ、ジュリア・ノーラン氏!!!!!!!!!!!


「久しぶりね〜 元気ー?」なんて会話をちまっとしつつ。(※HKISSの時に初めてお会いしました。去年の、夏〜)



We got a same shuttle (but I was sleeping because of jet lag...!!OMG!), and arrived hotel safely.
At the night, I could met my friend and update my blog.lol

It was so long day, so long exciting day.
Tomorrow, I'll have a rehearsal for the competition. Sounds so excited even though I didn't practice this day!!lol


See you tomorrow!!!

その後はコロンバスの営業所みたいなところに着いて、そこからホテルまでも連れてってもらえたので、無事ホテルにもつけて。
夜にはその後着いた友達にも会えて、無事にこの日を終えることが出来ました。

で、Blog一発目を更新した気がする。笑



次の日はリハです。 今日吹いてない?大丈夫、知ってる知ってるww
さてさて、どうなることやら。 また明日ー!!!

0 件のコメント:

コメントを投稿