2012年10月11日木曜日

趣味(カメラ)の話。


あ、どうも、副業カメラマン、Kです。

いや、これは撮ってもらったのを拝借しました。
・・・笑


カメラの話をちょっと。

このカメラ、SONYのNEX 7。
オリンパスと迷って、最終的に決めてになったのは片手で撮れる、ってところだったんですね。


・・・左手支えてるやーんw



最近、ほんっとたまーに学校に持って行ってたりします。
最初こそビビっていましたが(笑)、今は持ち運ぶことに何らためらいなく。

むしろ傷つけてなんぼでしょうぐらいの勢いで、ね!!!w


また、写真ブログも更新しているので、まあ気が向いたら見てもらえたら嬉しいです〜。
ついでにこうしてみては?とかいうことも教えてくださるととてーも嬉しいです〜〜w

また明日!


Hello!
By the way, I'm gonna start my new job- cameraman!!!!


...just joking...lol



One of my saxophone friend took this photo and I like it~!!!

I like my camera and it reminded me when I decided this camera.
At first, I thought I'm going to buy another one but this camera, I can hold it only single hand even it is holding by my both hands.

Sometimes I bring my camera to my college.
Also, I think I'm gonna bring it in US, so if you find me holding my camera, please take a picture with me ;)


See you tomorrow!

0 件のコメント:

コメントを投稿