2012年4月29日日曜日

ザ・インタビューズ

数多くのSNSが存在しますが、
私が今のところやっているのはtwitter, facebook, Google+です。

他にtumblrとかもあったんですけど(英語ブログ用として考えてました)、結局今は日本語&英語というスタイルで試しているので全然使っていません。

んで、昨日こんなんあるんだ〜と思って、「ザ・インタビューズ」てのを始めてみました。
これはSNSではないかな。
こんなやつです。ちなみにこれは私のプロフィールのはず・・・
是非いろいろ聞いてやってください。このリンク先から私にインタビューも出来るはず。それとも登録しないと出来ないのかなー?ちょとそこは・・・ お調べいただければ・・・笑


ちなみにこれ、誰から質問してもらったのかわからないシステムになってるそうです。
なので、面と向かっては聞きづらいけどちょっと聞いてみたい、なんて事があればどうぞ是非是非使ってみてください!
逆に、私からもいろいろ聞きたいぐらい。笑

ではでは。今日は短いですけど。また明日〜。Kでした。



There are so many SNS(Social Network Service) in the world.
I currently join in twitter, Facebook and Google+.
I also have and use tumble, however now I don't use it because I thought I don't need it to use.
Instead of it, I'm writing this blog in both language -Japanese and English!

Yesterday, I found "the interview". Maybe it's not SNS.
When you put a question to me, I will answer. But I don't know who ask me this question.
Of course you can see my answer.

If you want to put a question to me, please visit this page and ask me!!;D
I would like to ask you rather than I answer... lol


Ok, see you tomorrow! bye!

0 件のコメント:

コメントを投稿